Effekt Bloggen

HubSpot eller Wordpress? Hva skal du velge? [Publiseringsverktøy]

av Hans hos Effekt Digital | 19. februar 2019 20:38:11 CET | Inbound Marketing, | HubSpot | 0 Comments

HubSpot eller Wordpress? Vel, det kommer selvfølgelig an på hvilket behov du har. Du kan velge det ene eller det andre, eller rett og slett begge deler.

les mer

HubSpot onboarding er obligatorisk. Hvem skal du kjøpe tjenesten av?

av Hans hos Effekt Digital | 24. januar 2019 07:06:04 CET | Inbound Marketing, | HubSpot | 0 Comments

Viste du at HubSpot onboarding er obligatorisk? Alle som inngår avtale med HubSpot må gjennom en obligatorisk opplæring før de kan begynne å bruke plattformen. Og det med god grunn.

les mer

Hva betyr GDPR for digital markedsføring når den trer i kraft neste år

av Hans hos Effekt Digital | 2. oktober 2017 08:37:02 CEST | HubSpot | 0 Comments

Jobber du med markedsføring og salg må du kjenne til GDPR (General Data Protection Regulation) og hva dette betyr for deg. Forordningen trer i kraft allerede 25 mai neste år. Det betyr at du allerede nå bør endre rutinene for hvordan du henter inn og behandler...

les mer

Er HubSpot CRM et riktig valg for din bedrift?

av Hans hos Effekt Digital | 30. april 2017 13:59:04 CEST | Salg, | HubSpot | 0 Comments

Et crm verktøy i en eller annen form er et "must" for de aller fleste virksomheter i dag. Alle trenger vi et verktøy for å holde orden på kunder, prospects, leads og salgsprosesser. Hvis ikke mister du fort oversikten. Men hva skal du velge? Hvilke parametere...

les mer

Hva er inbound salg og hvorfor er det så viktig?

av Hans hos Effekt Digital | 7. januar 2017 17:17:16 CET | Salg, | HubSpot | 0 Comments

Internett har forandret hvordan vi som forbrukere skaffer oss informasjon. Makta har flyttet seg fra selger til kjøper. I dag har vi all den informasjonen vi trenger bare noen museklikk unna. Som innkjøpere skaffer vi oss den kunnskapen vi trenger i digitale...

les mer

5 tegn på at inbound marketing og HubSpot er riktig strategi

av Hans hos Effekt Digital | 22. desember 2016 21:10:59 CET | Inbound Marketing, | HubSpot | 0 Comments

For å finne tegn på at inbound marketing og hubspot er riktig strategi for din bedrift så er det viktig å se på den overordnede forretningsstrategien. Er det elementer i forretningsstrategien som legger til rette for inbound marketing som metode? Ofte er det...

les mer

Er HubSpot et riktig valg for din virksomhet?

av Hans hos Effekt Digital | 2. oktober 2016 11:57:04 CEST | Inbound Marketing, | HubSpot | 0 Comments

La meg slå det fast med en gang. HubSpot passer ikke for alle. HubSpot er et kraftig inbound marketing og marketing automation verktøy som leverer hva det lover. Og litt til. Men kan din virksomhet nyttiggjøre seg et verktøy som HubSpot og er det verdt...

les mer

Skaff deg økt kompetanse innen inbound marketing

av Hans hos Effekt Digital | 14. mai 2016 10:48:04 CEST | Inbound Marketing, | HubSpot | 0 Comments

Det er mange god grunner til hvorfor du bør skaffe deg økt kompetanse innen inbound marketing og inbound salg. Internett og digitale kanaler har endret fullstendig hvordan vi markedsfører og selger våre produkter. Eller for å snu det på hodet: Internett har...

les mer