Effekt Bloggen

Hvorfor er en landingsside viktig? Her gir vi deg 6 gode grunner.

av Hans hos Effekt Digital | 12. mars 2017 16:32:08 CET | Landingssider, | konverteringsoptimalisering | 0 Comments

Hvorfor er en landingsside viktig? Du lurer kanskje på hvorfor du skal bruke tid på å lage separate, dedikerte sider som besøkende havner på når de klikker på en call-to-action? Når alt kommer til alt, så er det jo forholdsvis tidkrevende å lage landingssider,...

les mer

Hvordan bruke bloggen til å generere rykende ferske leads.

av Hans hos Effekt Digital | 28. august 2016 08:03:02 CEST | Leadsgenerering, | Blogging, | konverteringsoptimalisering | 0 Comments

Enten vi snakker om inbound marketing, innholdsmarkedsføring (Content Marketing) eller søkemotoroptimalisering, så er bloggen et av dine viktigste verktøy for å skaffe virksomheten din flere og bedre leads. Det er imidlertid svært få som tar seg tid til å...

les mer

Hvordan konvertere besøkende til leads på dine hjemmesider?

av Hans hos Effekt Digital | 23. april 2016 13:50:51 CEST | konverteringsoptimalisering | 0 Comments

Hvis du vil at besøkende til dine hjemmesider skal laste ned en ebok, "whitepaper", video, nyhetsbrev, infographic, presentasjon eller annet innhold, må du sette opp en konverteringsbane. En konverteringsbane forklarer deg trinnenene, steg for steg, hvordan...

les mer

4 tips for effektive Calls-to-Action som gir deg flere leads

av Hans hos Effekt Digital | 16. april 2016 11:43:51 CEST | konverteringsoptimalisering | 0 Comments

Få mest mulig ut av dine Calls-to-Actions:

Et mål når du får besøkende til dine hjemmesider er å konvertere dem til konkrete leads. Dette er et viktig element i Inbound Marketing metoden. Hvis Inbound Marketing er nytt for deg kan du laste ned gratis e-bok...

les mer